Isnin, 1 April 2013

PANASS!! Akibat Kesempitan Wang, Dara Kelate Lacurkan Diri! #TukarKelantan


Wow! Terkejut juga Mc bila tengok video ni. Memaparkan kehidupan gelap disebalik Bandaraya Islam ala Pas di Kelantan. Satu bandar kemegahan Pas, kononnya tidak ada masalah sosial dan pentadbiranya 100% Islam.

Tetapi sekarang ni apa jadi? Pembongkaran kehidupan sosial di Kelantan rasanya lebih teruk dari tempat lain. Malah akibat hidup tersepit, ada diantara anak gadis Kelantan terpaksa melacurkan diri untuk mencari wang.

Takkahlah Kerajaan Kelantan tidak mengetahui semua ini? Tak jaga rakyat ke? Atau Kerajaan Kelantan hanya sibuk dengan ceramah politik disana-sini hingga tak sempat nak ambil tahu masalah rakyat?

Kutuk orang tu tak betul, orang ni tak betul, akhirnya tempat dia sendiri juga yang bermasalah. Sebelum kutuk dan tegur orang tu, cermin la diri sendiri dulu Pok Nik oii.. kan dah malu!


McTheory:
RM100 saja? ishh ishh murahnya maruahh..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kapala hotak korang.. aku kat perak, blambak budak sekolah,, top up 30 ja bleh dapat la.. smua tempat sama la.. nampak kelantan ja.,, sial umno

Tanpa Nama berkata...

Hai orang yang komen di atas,

Memang betul isu sosial ni ada di mana-mana. Soalnya di sini, Kelantan ialah negeri yang KONONNYA ditadbir 100% dengan pentadbiran Islam dan TIADA atau kurang masalah sosial. Tapi, kenapa gejala sosial di Kelantan sama atau lebih teruk berbanding negeri lain?

Saya pernah ke Kelantan (ok, sekali je pada tahun 2011 atau 2012, tak ingat) dan terus terang saya cakap, saya tak pernah tengok simptom gejala sosial sebegitu teruk di PASAR MALAM kecuali di tempat2 seperti Kelab Malam.

Di Pasar Malam yang saya pergi tu (jangan tanya nama, saya tak ingat), ramai perempuan tak tutup aurat, lelaki dan perempuan macam2 stail, goth la, blonde la, dah macam pergi luar negara.

Itu belum peminta sedekah kanak-kanak yang agresif dan... Oh, kalau dengar memang tak percaya. Video lagu dangdut Kelantan yang dimainkan penjual CD di situ adalah yang paling lucah pernah saya dengar dan tengok.

Para perempuan yang menyanyi dan menari dalam video lagu dangdut macam pelacur. Ini salah satu contoh: http://www.youtube.com/watch?v=eI-JNQW0af8

Kenapa boleh jadi macam ni?

Mawar segar berkata...

Orang pas kelantan memang lagu tu bodoh sombong