User Online

Politics Blogs

Seminar Autisme 2014

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Jumaat, 12 April 2013

PANASS LAGI! Adakah Ini Video Panas yang Muka Sama Dengan Setiausaha Agung Pas? #TolakPAS


Inikah video yang mukanya sama macam Setiausaha Agung Pas tu? Mc nak minta maaf pada semua pembaca blog, bukan nak berniat lucah tapi, jika ini pemimpin yang kita pilih, maka nescaya hancur la kita dan negara kita kelak!




SUMBER : hapraknews

adakah muka sama macam orang kat atas ni? he he

Siapa yang benarkan semua ni? boleh tolong baca?

McTheory:
Mengaku Islam, tapi lakukan perkara terkutuk! Nauzubillahh!!

77 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

muka macam saya, tapi bukan saja tu. perut tak sama saya. ha ha ha

umNgok berkata...

umNgok asyik lucah saja PUI!

KARIM berkata...

http://akarumbi99.blogspot.com/2013/04/pegawai-khas-pm-jual-nama-perdana.html

SEBARKAN SELAMATKAN PM KITA

Tanpa Nama berkata...

Bodoh! Pemimpin ko tu yg lucah.. Syukurlah dh pecah tembelang drpd ko percaya mermbabi buta yg depa nie suci.. Macam sial je ko nie.. Pui!

Tanpa Nama berkata...

fatwa baru..
melaporkan maksiat adalah lucah..
melakukan maksiat tidak lucah...
aku sokong pas pis pus..bodoh tak aku?

Tanpa Nama berkata...

Aku teringat iklan harakah

Tanpa Nama berkata...

PAS= perempuan aku sondol pasti aku sedap ...

Tanpa Nama berkata...

bacalah haramkah pasti anda kuat hahahahah..

Tanpa Nama berkata...

Taksub smpai benak otak kau ni. Sedarla cacai keldai, ini hakikatnya. Ni antara kenapa solat PAS dapat pahala. Cacai bengap.

Tanpa Nama berkata...

kes najib dgn ziana zain kene tangkap basah kt hotel port dickson betul ke x? kasi bongkar skit..mmg keje macai umno kn bukak aib n fitnah org?

elly berkata...

Ni bukannya bukak aib bro.. ni nak bukak mata korang yang dah buta tu...

Tanpa Nama berkata...

Bro..paper mana ni yang hadi bg statement ni.. tarikh paper? Aku upload kat fb..ada macai PR tanye.

Tanpa Nama berkata...

Yg sama dgn rozita cekwan la,apa lg ek..dah beratus artis..takdo sekoq pon yg ngaku..semuanya fitnah umno belaka..anwar dh saman papagomol lari lintang pukang tah kemana,ni sapo pulop ganti nih.x abih2 peel syaitoonnn.... Nk tgk video najib buat sex,tp aku bukan umnosex yg xtakot dosa..klu x dh lama aku buat..berlambak muko cam najib..zaman it.. Abu..

Tanpa Nama berkata...

"Wajib dedah peribadi calon pilihan raya – Hadi Awe”

DetikDaily. 27/8/2009

“Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.

DI MANA DALAM AMANAH MEMILIH PEMIMPIN KITA WAJIB MENDEDAH PERIBADI ORANG YANG HENDAK DIPILIH ITU, ADAKAH IA SEORANG YANG BENAR-BENAR ADIL, TIDAK FASIK DAN TIDAK MELAKUKAN PERKARA-PERKARA YANG BOLEH MENJATUHKAN MARUAH.

Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.

Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).

Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”

http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=News&file=article&sid=3541

Tanpa Nama berkata...

lps main, pi masjid lps tu jadi imam..puiiii!!!mandi wajib pon xde..

Tanpa Nama berkata...

Terbaik dari ladang PAS.... sesuatu yang pemimpin UMNO tak berani lakukan

http://goo.gl/ZgX52

felix ercan berkata...

brapa ratus ribu la ppuan tu kena bayar...k
an da terkantoi.....

Tanpa Nama berkata...

Nampak edit ja. Betul ka tu? Ka main letak ja?

Tanpa Nama berkata...

eh, boleh edit letak gambar Najib tak? Pencacai fuckatan mesti pandai bab2 IT ni kan.... wakakakakaka

umno itu taik berkata...

Awat hangpa bodo sangat? Dah tak dak pencegah maksiat ka? Len kali panggil pencegah maksiat tangkap baghu betoi. Baghu oghang percaya sebab ada saksi yang cukup. Bukan rakam lagu ni lepaih tu heboh kat intenet. Nampak sangat puak umno terdesak nak menang.

Tanpa Nama berkata...

bodo kat thailand mana ada pencegah maksiat!!

Tanpa Nama berkata...

umno itu taik berkata...

Awat hangpa bodo sangat? Dah tak dak pencegah maksiat ka? Len kali panggil pencegah maksiat tangkap baghu betoi. Baghu oghang percaya sebab ada saksi yang cukup. Bukan rakam lagu ni lepaih tu heboh kat intenet. Nampak sangat puak umno terdesak nak menang.

12 April 2013 2:38 PTG <<<<<<<<<<<<<<<<<<< contoh ayat pencacai najis PR. pergi tanya mat sabun..pergi tanya ostad badigol best tak main ngan bini org
puiiiiiiiiiiiii bahalol punya pencacai

Pelihat berkata...

Org jantan dalam dunia ni 2 taklek caye no. 1 duit no.2 b*rit.

Pelihat berkata...

Dulu2 cikgu aku penah kata.kita lbh hina drpd org yg kita hina

Tanpa Nama berkata...

kalo mcm tu, cikgu ko tu lebih hina? tu maksud dia?

Pelihat berkata...

Tlg buat gmbr najib satu...klu ada org blh buat...bengong kuasa dua

melayuinsaf berkata...

Blogger ini telah turut mendapat saham ke neraka jahanam kerana telah menyebkan beribu2 penonton video ini berdosa dgn melihat vidoe lucah yg dicipta kerana sekadar mendapat sedikit habuan dunia...sedangkan pemimpin anda kaya raya harta berjuta2 berbillion2...berbaloikah apa yg anda perjuangkan???? suatu masa nanti anda & mustafa ali juga akan bertemu & menghadap ALLAH MAHA PENCIPTA SEKELIAN ALAM...bayangkan bagaimanakah anda & mustafa ali ketika itu???

Tanpa Nama berkata...

sokong bro... puak2 ini dh buta hati dah.. video edit pun mereka kata betul..
bila hati dah buta... akal tak dapat bezakan video yg sebenar dgn yg dah di ubahkan..

Tanpa Nama berkata...

Keh keh keh apo nak dikato.......menafikan
saja lah yg mampu di kata...
Memang sungguh pahit kebenaran itu!!
Malunya muka penyokong, malu lagi muka
bini, anak menantu cucu cicit keturunannya.

Tanpa Nama berkata...

hahahaahhhaa!! patutla manifesto pun tiru, xboleh nak pkir sndiri psl kebajikan rakyat, rupenye sibuk fikir penggambaran video lucah sterusnye... :D tp betul la ade pningkatan, dri video hitam putih, skang dh ade kale...dlu slh plih planduk 2 serupa...yg ni ade iras2 skit...bape lame la cari org ni...ksian, xde modal lain..siape plak lepas ni..

Tanpa Nama berkata...

cai2 PR blhlah diperbongokkan dgn slogan 'Ini fitnah Umno'....pemimpin PR arif sgt dgn kebodohan pengikut mereka...tue yg berani buat benda tk bermoral...

Pelihat berkata...

Pala hotak hang edit

Tanpa Nama berkata...

Heran apa bro ... Parti pun berzina .. inikan pemimpin .. parti Pakatan Rakyat mana ada daftar bro ... Kalau kahwin tak daftar maknanya berzina la bro .. Macam tu jugak Fuckatan Rakyat bro ... Hehehehe ....

Tanpa Nama berkata...

MANIFESTO Fuckatan Rakyat mana boleh percaya bro ... MANIFESTO Parti yang tak berdaftar ... Parti yang berzina ... Mana boleh ambik kira ... Dia boleh janji macam-macam rasanya kalau minta bintang di langit pun depa kata boleh ..Tapi bila menang .. Manifesto bukan janji ... Lepas tu pakat dok tolak hang aku .. masing-masing mula tak mengaku depa berjanji .. Sebab yg berjanji FUCKATAN RAKYAT BUKANYA DAP, PAS ATAU PKR ... sebab tu MANIFESTO depa jangan percaya ...

Tanpa Nama berkata...

MANIFESTO Fuckatan Rakyat mana boleh percaya bro ... MANIFESTO Parti yang tak berdaftar ... Parti yang berzina ... Mana boleh ambik kira ... Dia boleh janji macam-macam rasanya kalau minta bintang di langit pun depa kata boleh ..Tapi bila menang .. Manifesto bukan janji ... Lepas tu pakat dok tolak hang aku .. masing-masing mula tak mengaku depa berjanji .. Sebab yg berjanji FUCKATAN RAKYAT BUKANYA DAP, PAS ATAU PKR ... sebab tu MANIFESTO depa jangan percaya ...

Tanpa Nama berkata...

Best tu der..usap2 pepek.

Tanpa Nama berkata...

salam semua.ni NAK komen sket pasal tadi nmpk ada org sebut pasal akhirat.ni ak nk sound bagi perabis je la kan...KORANG NI AHLI2 PKR, CUBE PK DIRI SENDRI DULU.KES KALIMAH ALLAH MAJLIS FATWA 1 MALAYSIA DAH KATE HARAM.PKR KATE X HARAM.SEBELUM NK TEGO ORG MSK SYURGA NERAKA, TGK DIRI SENDIRI KAT MANA DULU.PKR ALLAH PON DIE X TAKUT, NI KAN NK MAIN JUBOR.CET..AKU DOAKAN SEMUA NYA JELAS DAN NYATA.SEMOGA ALLAH BERKATI MALAYSIA TANAH TUMPAH DARAHKU....AMIN...

Tanpa Nama berkata...

WEI MANA BUDAK PKR SILA JAWAB SOALAN AKU..TIAP2 ARI AKU BUKAK BLOG NI

Tanpa Nama berkata...

so what???kalau betul sekali pun adakah aku perlu pilih bn pd PRU13 nanti?ohh no....
rejim najib perli ditumbangkan!!!!

Tanpa Nama berkata...

so what ongah ko..jenis macai totok mcm ko ni kitaorg pun xmau la..yang penting pengundi atas pagar tau sapa yg benar bila dia nk mengundi nanti.

Tanpa Nama berkata...

UMNO & PORNO berpisah tidak sekali2..

Tanpa Nama berkata...

Tuhan...tolong datangkanlah PEMIMPIN pilihanMu yg mampu membawa kami seluruh rakyat Malaysia berkasihsayang .....dan mendidik kami untuk kenal,cinta,rindu dan Takut padaMu dan rasulMu....amin

Tanpa Nama berkata...

BODOH MUKA SAMA BUAT APA KASI TUNJUK YG ORI LH KALAU ADA KALAU X ADA BAIK X PAYAH NK CKP TP KALAU X BETUL
U ULANG I SAMAN(ayat bdoh gertak budak2 boleh lh)
U SAMAN I TUNGGU(org dh x kisah saman bodoh kau)

Tanpa Nama berkata...

tu kerje pencacai najis PR. hoi bengong.....org nk tnjukkan kesalahan yg pemimpin ko org buat tapi ko org x leh terima. salahkan org yg sebarkan video tu plk sdgkan org yg buat aksi dlm video tu ko org x salahkan. klu cmtu la blh la nti aku mainkan bini atau adik ko org. x slh kn.xpe klu ade org rakam nti aku cakap la " bkn saya"

Tanpa Nama berkata...

cuba fikirkan situasi ini dan jawab soalan berikut:

CCTV di sebuah kedai anda tlh merakamkan aksi pencuri yg sedang mencuri brg2 di dlm kedai anda.Rakaman CCTV itu didedahkan / diupload di internet. sape yg patut dipersalahkan dan siapa yg patut terima hukuman?
A. Tuan kedai yg merakam aksi pencuri tu.
B. Pencuri tu

jawapan yg paling tepat mengikut mazhab nik ajis ( NAJIS) ialah A iaitu tuan kedai tu.
bodoh la tuan kedai tu. yg ko rakam aksi pencuri tu wtpe. jgn la rakam....biar je. biar die ambik semua. biar je die buat ape die suka...
ha...ha...ha...

Tanpa Nama berkata...

Tuhan masih sayangkan negara Malaysia ni...orang yang tak betul pasti tak akan dapat memerintah negara Malaysia ni...Tapi aku kesian la dengan hangpa semua sebab last-lastnya DAKI DUNIA jugak yang hangpa semua dok ligan....

Tanpa Nama berkata...

buat malu je cibai btol geli aku dgn pas ni , ini nak buat hukum hudud , ahli parti pon buat maksiat bangsat

Tanpa Nama berkata...

Patut tmbh lg 1 manifesto PR... klo PR memerintah "rakaman video x boleh dijadikan bukti kerana tidak sahih/fitnah/besi/boleh diedit".... confirm semua penjenayah pangkah PR

Tanpa Nama berkata...

Yang takde video ko nak suruh bongkar.. Yang dah tergolek bulat dpn mata fitnah.. Hai tertutup mata hati.. Atau hati dah mati?

Tanpa Nama berkata...

Kalau benar apa yang berlaku, dan kuasa rakaman memang tulin,dan bukti rakaman ini semmemang powerful dari cerita mulut manusia, maka aku sebagai orang Islam Melayu berasa sungguh tertipu dengan tingkah laku "tok-tok lebai haramjadah macam ni! memang orang macam ini sebenarnya perosak, perogol dan pengkhianat agama Islam!

Tanpa Nama berkata...

Apa le kau orang nak gaduh-gaduh...yang sedap pelakunnya mirip Setiausaha Agung PAS Mustafa Ali.
Suruh Mustafa Ali bersumpah laknat menurut cara Islam sebagaimana prinsip Mustafa Ali sebelum ini.
Peguam Musatfa Ali dah mengaku bahawa Anak Guamnya adalah Pelakun Lelaki dalam Video tu. Ambil tau sikit perkembangan semasa. Baca Malaysiakini.
Itu contoh-contoh Pemimpin Agungan PAS (Parti Ada Spender).
Macai-macai PAS memang dah buta mata dalam celik. Kalau tidak pun kabur warna. Telinga pun dah rosak pendengarannya.
Penzina dah tentu berdosa, jika hukum hudud dah pasti kena rejam sampai mati.
Tak pasal-pasal Pencacai PAS dapat saham dosa kerana mempertahankan Penzina. Kata ilmu agama penuh didalam dada Penganut PAS. Reti-reti sikit!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

kepada barua2 pakatan, aku nak bg tahu, yg rakaman video tu mmg cnfm pemimpin korg. Cuma pada ketika ni, tidak akan di hebahkan dahulu. Forensik dah sahkan. kalau tak di analisa pun mmg cnfm tu pemimpin korg. Bayak2 la buat fitnah, sekarang allah bg cash. Jangan la buta hati, biar buta mata. Aku tahu korg tak boleh terima kenyataan kan...padan muka...Sehina2 BN, ada tak rakaman video lucah pemimpin2 BN pd ketika ni. Mmg btl korg ni bengap, yg xde,x nampak, korg suruh bongkar. Bila kne kt batang hidung, bnda yg terang2 and bukti mcmni, korg x blh terima..mmg hancur malaysia kalau ad org mcmni...bodoh..Ckp berdegar2, main ayat al-quran, rupanya dialah bapak segala setan. Ni bary betul Firaun...

Tanpa Nama berkata...

Kalau ko ada perempuan ko bg kat mustafa kau. Duit yg ko bg masa derma ceramah, mustafa bg kat perempuan penyedap dia. Siapa yg bodog penyokong pr ke pemimpim?

Tanpa Nama berkata...

Itulah beruk beruk yg menjadikan islam sbg bahan pujuk undi. Duit elaun yb bg betino utk berjubur. Kesian penyokong pas yg bodoh

Tanpa Nama berkata...

Kau memang tak percaya kalau pemimpin kau. Kalau BN yg tak buat kau kata buat

Tanpa Nama berkata...

Orang umno tak mcm pemimpin pis lah

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin PIS memang mcm tu. Berlsgak ustaz konon. Peyokong pas buka mata lah. Mana video boleh boleh edit. Foto betul

Tanpa Nama berkata...

Aku setuju bro penyokong pr memang bengggang nak mampus

Tanpa Nama berkata...

kebenaran itu memang pahit dan lebih pahit lagi bila diperbodohkan untuk menderma jihad fisabilillah paling minimum 5 hinggit, tu yang pakat2 tak mau percaya tuh. lepas tu pusing pi pusing mai, pakat2 bagi nasihat kat orang jangan buka aib orang, last2 pakat2 buat fitnah kata kerja umno. kah kah kah kah kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Selagi bernama manusia x kn terlepas dr kesilapan.bk mata hati tu..jgn terlalu ikut perasaan marah.

Tanpa Nama berkata...

stopa ali bukan ustaz@tok guru@ulamak la machai... dia kewangan je.. org umno lagi banyak video camni kalau betul nak trap...

Tanpa Nama berkata...

"Ada meeting, orang lain ganti..kesiang ko dio"
KAHAHAHAHKAHAAKAHAKAHAH
dio dok ngepam pah tu gi besalam dengan tok-tok guru, baru lepas pegang kok pek dan bughit. BEGHAT SEK PAHHHHH

Tanpa Nama berkata...

Tol tol tol, ubat kuat ada, ubat tahan lama ada, pasti tjamin hasilnya. Cth tlah tbukti produk kmi bkualiti, sila tonton kejayaan pelanggan kami dlm video thangat tkini

Tanpa Nama berkata...

Nampak sgt ang bodo, puak pas nih klu bzina/ bkhalwat pon smpai ada 4 saksi pon x laku sbb nanti Nik Aziz akan ampon kat dia dgn alasan dia dh btaubat. Piraaaahhhhh buka mata, pakai telinga dgr, buka hati utk menerima kenyataan

Tanpa Nama berkata...

PAKATAN RAKYAT & SEX berpisah tidak sekali2

Tanpa Nama berkata...

ORANG KELANTAN TUUUUUUUUU

Tanpa Nama berkata...

Wei. Korang nie tak habis nak buat filem lucah ker insaflah kalau tu gambar kau baru kene tang muka

Jangan jadi macai sangat

afendy berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
kk_investor_data berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

Wahai, penyokong2 pembangkang, terimalah kenyataan walaupun ianya pahit... Pemimpin2 anda hanya bertopengkan keimanan... Adakah pernah terlintas difikiran kalian bahawa mendoakan kecelakaan ke atas orang lain adalah sesuatu yang salah? Seharusnya, anda mendoakan hanya kebaikan walaupun untuk musuh anda sendiri. Inikah apa yang dikatakan Islam? Berfikirlah secara waras...

Tanpa Nama berkata...

syaitan bertopengkan manusia

Tanpa Nama berkata...

pompan tu cunlah. aku teringin nak cuba. boleh kasi contact no dia ke? berapa pun tak kisahlah.

Tanpa Nama berkata...

KESIMPULANNYA...PABILA BERCAKAP KENA TGK DIRI SENDIRI DAN JGN MENGAIBKAN ORG LAIN.KES DATO MUSTAFA ALI NI MUNGKIN DA HIKMAHNYA.SO LEPAS NI JGN DOK MENGATA ORG SNGT TP CERMIN DIRI DLU KRNA ALLAH SWT AKN BALIK KAN KPD KITA.SBLM TIDO MAAFKAN SEMUA ORG DAN MUHASAABH DIRI TAKUT2 TIDO DAH MATI KEESOKAN HARI.

Tanpa Nama berkata...

KESIMPULANNYA...PABILA BERCAKAP KENA TGK DIRI SENDIRI DAN JGN MENGAIBKAN ORG LAIN.KES DATO MUSTAFA ALI NI MUNGKIN DA HIKMAHNYA.SO LEPAS NI JGN DOK MENGATA ORG SNGT TP CERMIN DIRI DLU KRNA ALLAH SWT AKN BALIK KAN KPD KITA.SBLM TIDO MAAFKAN SEMUA ORG DAN MUHASAABH DIRI TAKUT2 TIDO DAH MATI KEESOKAN HARI.

Mat Bukit Hijau. berkata...

Sama-samalah kita berdoa kepada Allah supaya menunjukan kebenaran pada 5.5.2013 ini.kalau setakat nak menfitnah menyebar gambar lucah yang direka-reka dan mencaci untuk mencari kemenangan mudah,sila lupakan lah....rakyat pun boleh nilai yang mana salah yang mana betul?Dengan kehendak Allah BN akan terus menjadi Pembangkang di Negeri Kedah 5 tahun lagi.Insya Allah.....
Syabas BN Kerana akan menjadi Pembangkang No 1 diMalaysia untuk 5tahun akan datang....

Anak Bakai Kedah. berkata...

Syabas Melayu Insaf,kerana memberi tips-tips yang berguna pada sahabat-sahabat kita yang terkeliru mungkin mereka terlalu menqiblatkan Tv3 dan Berita Hairan atau Utusan Meloya.banyak lah Saham yang pencipta vedio nie dapat...xkan sahabat-sahabat lain nak tumpang sekaki kot?
ingatlah kat Allah sama,jangan kerja nak buat fitnah 24 jam,banyak cara lain lagi kalau nak menang?

Tanpa Nama berkata...

Kesian tgk mat bakai ngan bukit hijau,but hati dan perut,berselindung dibalik islam....jg anak bini dan keluarga hang lg baik....tonggang tebalik

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review